Nowa funkcjonalność – CR VoIP (2).

Dwa lata temu Vidicode wprowadził do sprzedaży swój przełomowy Call Recorder VoIP.

Ten niewielki system rejestracji dla 1 do 4 telefonów VoIP spodobał się Użytkownikom, ale okazało się, że dość często mają Oni problem z architekturą swojej sieci – rozdzielenie sieci VoIP od sieci LAN w połączeniu z brakiem drugiego portu LAN w komputerze uniemożliwiało bowiem proste dołączenie Call Recorder VoIP do komputera. Teraz Vidicode prezentuje nową, zmienioną wersję produktu. CR VoIP II pozwala skierować dane rozmów do nagrywania nie tylko portem LAN, ale również, alternatywnie, przez port USB.
Dodatkowo nowy CR VoIP  II otrzymał zmienioną obudowę dopasowaną wyglądem do linii produktów V-Tap.

Zapraszamy do zapoznania się z uaktualnionym opisem rejestratora Call Recorder VoIP II.

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Bila Trading | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – CR VoIP (2). została wyłączona

Nowy produkt w ofercie (5)

V-Tap

Targi Informatyczne CeBit to zwyczajowe miejsce i czas na prezentację nowych produktów. W tym roku w Hanowerze Vidicode pochwalił się nowym systemem rejestracji, a nawet nową koncepcją budowy i wdrażania takich systemów. Vidicode Taps to rodzina modułów, z których każdy może stanowić samodzielny rejestrator, ale też moduły V-Tap są wspaniałym pomysłem na budowę większych a nawet bardzo dużych systemów rejestracji, zwłaszcza systemów rozproszonych. Firmy posiadające kilka, kilkanaście czy więcej lokalizacji / biur / oddziałów mogą użyć systemu V-Tap, dzięki czemu koszt wdrożenia systemu czy też jego rozbudowy jest bardzo atrakcyjny. Zapraszamy po szczegóły na stronę: system rejestracji V-Tap.

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Bila Trading, Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowy produkt w ofercie (5) została wyłączona

Rynek – aktualizacja

Zgodnie z informacjami na stronach Komisji Europejskiej (http://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-265_en.htm), zdecydowano o przesunięciu terminu wdrożenia dyrektywy MiFID II.

Dotychczasowa data początku obowiązywania nowych regulacji wyznaczona dotychczas na dzień 03-01-2017 została przesunięta o rok. Oznacza to, że firmy, przedsiębiorstwa zaangażowane w operacje na rynkach kapitałowych mają 12 dodatkowych miesięcy na dostosowanie się do nowych przepisów, które wejdą w życie, wg aktualnych ustaleń, na początku roku 2018, a dokładnie: 03-01-2018.

O wybranych szczegółach dyrektywy znanej jako MiFID II wzmiankowaliśmy wcześniej: http://bila.pl/rynek/.
Więcej szczegółów również na naszej stronie tutaj: http://www.bila.pl/gotowy-mifid-ii/

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Bila Trading, Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Rynek – aktualizacja została wyłączona

Nowy produkt w ofercie (4).

Systemy rejestracji rozmów telefonicznych od Vidicode, a zwłaszcza ich sztandarowa seria produktów: Vidicode Call Recorder Apresa,  są ustawicznie rozwijane i aktualizowane. W ciągu roku inżynierowie i programiści Vidicode udostępniają w sumie niemal setkę mniejszych i większych zmian w systemie – czasem są to poprawki, częściej zaś nowe funkcje czy nowe protokoły albo modele obsługiwanych central PBX.
Teraz Vidicode postanowił ujednolicić i sformalizować zasady dostępu do aktualizacji systemu. W ofercie producenta, a co za tym idzie w ofercie Bila Trading, pojawiła się nowa pozycja cennikowa pod nazwą „Vidicode Apresa Support & Upgrades Licence„.

Jest to usługa w postaci rocznej licencji, zakupienie której gwarantuje Klientom dwie, jakże ważne rzeczy:

  • dostęp do wszystkich aktualizacji, poprawek, nowych funkcji i udoskonaleń, jakie pojawią się w tym czasie w oprogramowaniu Apresa
  • możliwość zgłaszania odkrytych niedogodności, niedociągnięć czy problemów. Jeśli zgłoszony problem zostanie potwierdzony przez Vidicode, posiadacz wspomnianej licencji S&U może liczyć na priorytetową pomoc przy jego rozwiązaniu.
Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowy produkt w ofercie (4). została wyłączona

Nowa funkcjonalność – Apresa (7).

Vidicode przyzwyczaił swoich Klientów do systematycznych aktualizacji oprogramowania, zwłaszcza do swojego flagowego systemu rejestracji rozmów, jakim jest Call Recorder Apresa.


Tym razem, nowa wersja oprogramowania wśród nowości przynosi obsługę protokołu VoIP w systemowych telefonach Panasonic. Od teraz więc, popularne na rynku systemy PBX jak KX-NS700 i KX-NS1000 mogą być natywnie wspierane przez rejestrator Vidicode.


Kolejny punkt na liście kompatybilności dla rejestratorów Apresa w zakresie protokołów VoIP to Skype for Business Server 2015, który to jest następcą znanego systemu Lync 2013.


Wisienką na torcie nowości jest zaś potwierdzona testami zgodność Apresy z systemami tradingowymi Openscape Xpert od Unify. Testy wykazały, że Apresa nagrywa wszelkie dostępne kanały, a tym User ID oraz Call ID.

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – Apresa (7). została wyłączona

Zmiany technologiczne (2).

Vidicode Call Recorder Apresa dostępny był, dotychczas w dwóch różnych wersjach:

  • software-only – dostarczany był dysk DVD z kompletnym obrazem zawierającym system operacyjny wraz z oprogramowaniem Call Recorder Apresa – do instalacji na własnym serwerze Klienta lub maszynie wirtualnej – oczywiście to ostatnie dotyczy wyłącznie konfiguracji do nagrywania VoIP;
  • server 4U – standardowy serwer w obudowie Rack 19″ 4U (1TB / 150 tys. godzin)

Od teraz Apresa dostępna jest dodatkowo w trzech nowych wersjach serwera:

  • server Super Micro z redundantnym zasilaniem, Rack 19″ 1U (1TB / 150 tys. godzin)
  • server Super Micro z redundantnym zasilaniem, Rack 19″ 4U (1TB / 150 tys. godzin)
  • server 1U – standardowy serwer w obudowie Rack 19″ 1U (500GB / 75 tys. godzin)

Nowe serwery w obudowach 1U wyposażone są w pojedynczy slot umożliwiający instalację jednej karty interfejsu (analog, TDM lub ISDN), ale głównym przeznaczeniem tych serwerów jest nagrywanie VoIP / GSM

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Zmiany technologiczne (2). została wyłączona

Nowa funkcjonalność – Apresa (6).

Programiści Vidicode zdecydowali się pójść „z duchem czasu i zaproponować Klientom – użytkownikom systemów Apresa – nowy styl interfejsu graficznego. Zmiana obejmuje nową kolorystykę – ciemniejsza i stonowaną, ale też przebudowany interfejs zapewniający lepszą czytelność. Nowy styl graficzny lepiej wpasowuje się w modny współcześnie styl znany z systemów Windows 8/8.1/10.

Każda Apresa po aktualizacji oprogramowania będzie oferować możliwość zmiany klasycznego stylu („Silver blue”) na nowy („Blackwood green”).

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – Apresa (6). została wyłączona

Nowy produkt w ofercie (3).

Tym razem nowość w ofercie to nie sprzęt, ale usługa.

Vidicode, producent rejestratorów z rodziny Call Recorder Apresa we współpracy z krajowymi dystrybutorami chce zaproponować Klientom usługę wynajmu rejestratorów Apresa w wymaganych przez Klientów konfiguracjach.
W zależności od czasu trwania, koszt takiego wynajmu będzie się wahał w granicach od 5% do 10% wartości ofertowej wypożyczanego rozwiązania za miesiąc trwania Umowy. Wynajmowi może podlegać zarówno wersja „software-only” Apresy, jak i oczywiście Apresa zbudowana na bazie dedykowanych serwerów ze standardowej oferty Vidicode w tym zakresie.
Jeśli wynajem będzie obejmował serwer oraz ewentualnie karty interfejsów (np. dla linii analogowych czy TDM itp.) wówczas wynajem będzie wymagał wpłacenia kaucji, zwracanej w 100% w momencie zwrotu nieuszkodzonego sprzętu.

W każdym wypadku wynajmu, dostarczone rozwiązanie będzie pod ciągłą opieką gwarancyjną.

Dodatkowym atutem wynajmu będzie obniżona do 50% cena za instalację sprzętu.

Aby uzyskać bliższe szczegóły prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail, albo poprzez formularz kontaktowy.

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowy produkt w ofercie (3). została wyłączona

Nowa funkcjonalność – Apresa (5).

Zgodnie z deklaracjami, firma Vidicode systematycznie dostarcza nowe wersje oprogramowania swojego flagowego rejestratora Call Recorder Apresa z nowymi funkcjami i ulepszeniami. Wydana niedawno wersja 8.0.2. obejmuje migrację do ósmej wersji systemu Debian, unowocześniony interfejs graficzny, wiele poprawek w zakresie rejestracji VoIP, między innymi dla platform Alcatel, Avaya, Lync, Cisco, NEC i Unify oraz protokołu SIP. Po raz kolejny rozbudowano też integrację z bazą Active Directory. Pojawiła się też możliwość konfiguracji monitoringu Apresy przez SNMP wprost z jej interfejsu graficznego. Ważna funkcja „Silence on Demand” pozwalająca wypełnić reguły PCI-DSS (maskowanie nagrywania danych kart kredytowych) została rozbudowana o swego rodzaju automatyzację: po zdefiniowaniu tytułu okna, w którym agent wprowadza dane karty, nagrywanie będzie mogło być wyciszane automatycznie w odpowiednim momencie.

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – Apresa (5). została wyłączona

Nowa funkcjonalność – CR VoIP (1).

Nowa wersja oprogramowania rejestratora Vidicode Call Recorder VoIP wprowadza wiele nowości i ulepszeń. Poza automatycznym, standardowym trybem nagrywania, użytkownicy CR VoIP mogą teraz wybrać: nagrywanie na żądanie (ręczne nagrywanie od momentu decyzji) lub zapis na żądanie (nagrywanie całej rozmowy, ale zachowanie jej w bazie tylko na żądanie). Ponadto pojawiała się ważna funkcja „cisza na żądanie”, która wychodzi naprzeciw wymaganiom reguł PCI-DSS, pozwalając na wyciszanie fragmentu rozmowy, kiedy przekazywane są dane kart kredytowych. Podobnie do dużych, profesjonalnych rejestratorów, CR VoIP może teraz operować listą numerów telefonicznych, z którymi rozmowy nie będą nagrywane (tzw. Black List). Po dokupieniu specjalnej licencji możliwe jest teraz nagrywanie rozmów prowadzonych z użyciem kodeka G.729. W dużych, rozproszonych systemach rejestracji cenna może się okazać następna nowość: rozmowy nagrane przez CR VoIP mogą być przesyłane i włączane do bazy danych rejestratora Call Recorder Apresa. Na koniec listy nowości warto wspomnieć o wizualnym statusie linii oraz wbudowanym narzędziu do zbierania logów z transmisji pakietów sygnalizacyjnych (trace).

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – CR VoIP (1). została wyłączona

Rynek.

Z dniem 03-01-2017 w krajach europejskich wchodzi w życie znowelizowana dyrektywa MiFID II, która ma na celu zapewnienie silniejszej ochrony inwestorów i przejrzystości dla klientów. Oznacza to między innymi, że nagrywanie rozmów telefonicznych , w których zamawiane są usługi wspomnianych instytucji – a nawet tylko udzielane są porady lub informacje – staje się koniecznością!
Dodanie paneuropejskiego wymogu rejestrowania i przechowywania nagranych rozmów stanowi znaczne rozszerzenie obecnych polityk europejskich.
MiFID II zawiera również wyraźny wymóg, że zarząd musi mieć skuteczną kontrolę nad polityką rejestracji i archiwizacji rozmów. Ponadto, firmy muszą monitorować nagrane rozmowy w celu zapewnienia zgodności z wymogami regulacyjnymi. Monitoring ten określony jest jako „oparty na ryzyku” i proporcjonalny. Firmy muszą więc wdrożyć praktyki ustawicznej kontroli poprawności i komplementarności rejestracji rozmów telefonicznych.

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Bila Trading | Możliwość komentowania Rynek. została wyłączona

Nowa funkcjonalność – Apresa (4).

W odpowiedzi na liczne zapytania, inżynierowie Vidicode udostępnili właśnie możliwość wykorzystania linku CSTA dla głównych platform Unify (OpenScape Business oraz OpenScape 4000) a także do platformy Avaya.
Co to oznacza w praktyce?
Zwykle rejestracja rozmów VoIP realizowana jest poprzez wykorzystanie mirroring danych na SPAN porcie i skierowanie ich do Apresy. Niestety, nie zawsze jest to możliwe, na przykład, gdy część aparatów jest „wyniesionych” i chcemy nagrywać połączenia wewnętrzne. W wielu przypadkach również nie wszystkie potrzebne informacje dostępne są poprzez mirroring portów. Poprzez link CSTA rejestrator może zażądać od centrali/platformy PBX skierowania danych o połączeniu oraz samej treści rozmowy bezpośrednio do rejestratora. Oznacza to też mniejszy obciążenie sieci i mniej problemów z infrastrukturą.

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – Apresa (4). została wyłączona

Nowa funkcjonalność – OYGO, PICO, VoIP.

Niewielkie, ale ważne aktualizacje oprogramowania najmniejszych rejestratorów w ofercie Vidicode. Od teraz bazy danych wszystkich wymienionych systemów są zgodne między sobą, co pozwala na centralne przechowywanie nagrań w jednej bazie w przypadku używania różnych systemów. Dzięki temu, wspomniane PICO, OYGO i VoIP to już nie tylko indywidualne rejestratory „biurkowe”. Teraz można z nich stworzyć scentralizowany system rejestracji ze wspólną bazą danych.
Dodatkowo producent umożliwił konfigurację struktury katalogów dla przechowywanych nagrań (np. rok/miesiąc/dzień/).

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – OYGO, PICO, VoIP. została wyłączona

Oprogramowanie.

Szczegółowe testy a także liczne prace programistyczne przeprowadzone przez inżynierów Vidicode pozwalają nam poinformować naszych aktualnych i przyszłych Klientów, że oprogramowanie Vidicode współpracujące z rejestratorami rozmów telefonicznych jest teraz w pełni zgodne z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10. W szczególności  dotyczy to: oprogramowania nagrywającego oraz służącego do wyszukiwania i odsłuchu rozmów rejestratorów Call Recorder: PICO, OYGO, VoIP, ale także aplikacji konfiguracyjnej vcSetup, aplikacji dostępowych Call Recorder Access Software i Vidicode Arana oraz aplikacji Apresa Client and Monitoring.

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Oprogramowanie. została wyłączona

Zmiany technologiczne (1).

W rejestratorach Vidicode Call Recorder: Quarto, Octo, ISDN II, PRI oraz w jednoliniowym modelu Single HD9900, producent będzie od tej pory stosował dyski SSD w miejsce dotychczas używanych, klasycznych dysków twardych HDD. Ta technologiczna migracja zapewne korzystnie wpłynie na postrzeganie przez Klientów niezawodności i wytrzymałości wspomnianych systemów. Ta sama zmiana dotyczy również nowo produkowanych serwerów faksowych Vidicode Fax Server Uno, Quarto, Octo, ISDN i PRI, podobnie jak serwerów głosowych Vidicode Voice Server Espero i Anuncio zarówno w wersji dla linii ISDN BRI  jak i dla traktu ISDN PRI

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów, Serwery faksowe, Serwery głosowe (IVR) | Możliwość komentowania Zmiany technologiczne (1). została wyłączona

Nowy produkt w ofercie (2).

Niedawno zakończone targi CeBIT w Hanowerze były okazją do prezentacji nowego rejestratora w ofercie Vidicode. Call Recorder VoIP, jak sama nazwa wskazuje, jest rozwiązaniem dla nagrywania rozmów VoIP. Ten mały system może poszczycić się naprawdę potężnymi możliwościami. Z założenia zaprojektowany jako indywidualny rejestrator dla pojedynczego użytkownika, współpracujący z jego komputerem, może nagrywać rozmowy z dowolnego aparatu VoIP (z wyjątkiem rozmów szyfrowanych) zarówno sprzętowego jak i soft-phone VoIP.

 

Co więcej, po dodaniu dodatkowych licencji, pojedyncza instalacja oprogramowania na jednym komputerze wystarczy, aby nagrywać na nim 2, 3, a nawet 4 takie telefony. Dzięki temu CR VoIP może służyć jako centralny system rejestracji rozmów w małych biurach z nie więcej niż czterema liniami VoIP do nagrywania!

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowy produkt w ofercie (2). została wyłączona

Nowa funkcjonalność – Apresa (3).

Nowa wersja oprogramowania rejestratora Call Reocrder Apresa to kolejna garść nowych lub ulepszonych funkcji. Tym razem przede wszystkim są to: nowa polityka haseł, ustawienia językowe dla każdego użytkownika indywidualnie, opcjonalny kosz (recycle bin) dla kasowanych nagrań, nowe statystyki dostępne w interfejsie (czas oczekiwania i maksymalna ilość jednocześnie nagrywanych rozmów), ulepszenia w obsłudze kilku protokołów VoIP  a także cykliczna synchronizacja użytkowników z
ActiveDirectory
– od tej pory nowi użytkownicy zostaną po prostu zaimportowani do Apresy z AD, zaś nieaktualne konta zostaną z Apresy automatycznie usunięte. Pogłębienie integracji z Active Directory wydaje się szczególnie ważne w dużych systemach z długą listą użytkowników i dużą fluktuacją kadr.

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – Apresa (3). została wyłączona

Nowa funkcjonalność – OYGO (1).

Dotychczas oprogramowanie nagrywające Vidicode Call Recorder Oygo pozwalało na nagrywanie rozmów prowadzonych przy użyciu wybranych zestawów nagłownych: Jabra Pro oraz Emotion W880. Od teraz jednak, Oygo potrafi nagrywać rozmowy z dowolnego soft-phone współpracującego z dowolnymi słuchawkami w środowisku Windows! A ponadto, Oygo rejestruje rozmowy z telefonów komórkowych współpracujących ze słuchawkami Jabra PRO.

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – OYGO (1). została wyłączona

Nowa funkcjonalność – Apresa (2).

Nowa wersja oprogramowania dla rejestratora Call Recorder Apresa / Apresa Compact przyniosła kilka nowości.  Wśród nich na pewno warto wymienić dodaną obsługę kodeka Lync RT-audio, co oznacza możliwość pełnego nagrywania rozmów z użyciem Microsoft Lync 2013. Ponadto Apresa wspiera od teraz protokół Samwin, a także umożliwia nagrywanie aparatów systemowych centrali Aastra 5000 (TDM). Rejestrator CR ApresaApresa doczekała się nowej wersji obsługi tzw. free seatingu, bazującą na identyfikacji użytkownika systemu operacyjnego i jego komputera. Wisienką na torcie jest możliwość nagrywania ekranów wszystkich monitorów na stanowiskach agentów (w konfiguracjach wielomonitorowych).

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – Apresa (2). została wyłączona

Nowa funkcjonalność – PICO, OYGO (1).

Przy nagrywaniu rozmów ważne jest przestrzeganie pewnych zasad. W jednej z nich operatorzy kart kredytowych zakazują gromadzenia danych kart – zwłaszcza  wówczas, gdy w trakcie nagrywanej rozmowy telefonicznej klienci podają numer, PIN czy datę ważności albo kod CVV/CVC karty. Rejestrator Call Recorder Apresa ma zaimplementowaną funkcję „silence” już od dawna, ale teraz ta ważna funkcjonalność pojawia się w oprogramowaniu nagrywającym dla małych, jednoliniowych rozwiązań: Call Recorder PICO oraz Call Recorder OYGO. Wystarczy naciśnięcie dedykowanego klawisza w oknie programu a dźwięk w nagraniu będzie wyciszony aż do następnego naciśnięcia tego klawisza…
Ta nowa funkcjonalność sprawia, że dwa najmniejsze rejestratory w rodzinie produktów Vidicode od teraz zgodne są z normą bezpieczeństwa PCI-DSS !

Print Friendly
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Nowa funkcjonalność – PICO, OYGO (1). została wyłączona