Nowa funkcjonalność – Apresa (4).

W odpowiedzi na liczne zapytania, inżynierowie Vidicode udostępnili właśnie możliwość wykorzystania linku CSTA dla głównych platform Unify (OpenScape Business oraz OpenScape 4000) a także do platformy Avaya.
Co to oznacza w praktyce?
Zwykle rejestracja rozmów VoIP realizowana jest poprzez wykorzystanie mirroring danych na SPAN porcie i skierowanie ich do Apresy. Niestety, nie zawsze jest to możliwe, na przykład, gdy część aparatów jest „wyniesionych” i chcemy nagrywać połączenia wewnętrzne. W wielu przypadkach również nie wszystkie potrzebne informacje dostępne są poprzez mirroring portów. Poprzez link CSTA rejestrator może zażądać od centrali/platformy PBX skierowania danych o połączeniu oraz samej treści rozmowy bezpośrednio do rejestratora. Oznacza to też mniejszy obciążenie sieci i mniej problemów z infrastrukturą.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rejestratory rozmów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.