Nowa funkcjonalność – Apresa (5).

Zgodnie z deklaracjami, firma Vidicode systematycznie dostarcza nowe wersje oprogramowania swojego flagowego rejestratora Call Recorder Apresa z nowymi funkcjami i ulepszeniami. Wydana niedawno wersja 8.0.2. obejmuje migrację do ósmej wersji systemu Debian, unowocześniony interfejs graficzny, wiele poprawek w zakresie rejestracji VoIP, między innymi dla platform Alcatel, Avaya, Lync, Cisco, NEC i Unify oraz protokołu SIP. Po raz kolejny rozbudowano też integrację z bazą Active Directory. Pojawiła się też możliwość konfiguracji monitoringu Apresy przez SNMP wprost z jej interfejsu graficznego. Ważna funkcja „Silence on Demand” pozwalająca wypełnić reguły PCI-DSS (maskowanie nagrywania danych kart kredytowych) została rozbudowana o swego rodzaju automatyzację: po zdefiniowaniu tytułu okna, w którym agent wprowadza dane karty, nagrywanie będzie mogło być wyciszane automatycznie w odpowiednim momencie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rejestratory rozmów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.