Nowa funkcjonalność – CR VoIP (1).

Nowa wersja oprogramowania rejestratora Vidicode Call Recorder VoIP wprowadza wiele nowości i ulepszeń. Poza automatycznym, standardowym trybem nagrywania, użytkownicy CR VoIP mogą teraz wybrać: nagrywanie na żądanie (ręczne nagrywanie od momentu decyzji) lub zapis na żądanie (nagrywanie całej rozmowy, ale zachowanie jej w bazie tylko na żądanie). Ponadto pojawiała się ważna funkcja „cisza na żądanie”, która wychodzi naprzeciw wymaganiom reguł PCI-DSS, pozwalając na wyciszanie fragmentu rozmowy, kiedy przekazywane są dane kart kredytowych. Podobnie do dużych, profesjonalnych rejestratorów, CR VoIP może teraz operować listą numerów telefonicznych, z którymi rozmowy nie będą nagrywane (tzw. Black List). Po dokupieniu specjalnej licencji możliwe jest teraz nagrywanie rozmów prowadzonych z użyciem kodeka G.729. W dużych, rozproszonych systemach rejestracji cenna może się okazać następna nowość: rozmowy nagrane przez CR VoIP mogą być przesyłane i włączane do bazy danych rejestratora Call Recorder Apresa. Na koniec listy nowości warto wspomnieć o wizualnym statusie linii oraz wbudowanym narzędziu do zbierania logów z transmisji pakietów sygnalizacyjnych (trace).

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rejestratory rozmów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.