Nowa funkcjonalność – Apresa (3).

Nowa wersja oprogramowania rejestratora Call Reocrder Apresa to kolejna garść nowych lub ulepszonych funkcji. Tym razem przede wszystkim są to: nowa polityka haseł, ustawienia językowe dla każdego użytkownika indywidualnie, opcjonalny kosz (recycle bin) dla kasowanych nagrań, nowe statystyki dostępne w interfejsie (czas oczekiwania i maksymalna ilość jednocześnie nagrywanych rozmów), ulepszenia w obsłudze kilku protokołów VoIP  a także cykliczna synchronizacja użytkowników z
ActiveDirectory
– od tej pory nowi użytkownicy zostaną po prostu zaimportowani do Apresy z AD, zaś nieaktualne konta zostaną z Apresy automatycznie usunięte. Pogłębienie integracji z Active Directory wydaje się szczególnie ważne w dużych systemach z długą listą użytkowników i dużą fluktuacją kadr.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rejestratory rozmów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.