Nowa funkcjonalność – PICO, OYGO (1).

Przy nagrywaniu rozmów ważne jest przestrzeganie pewnych zasad. W jednej z nich operatorzy kart kredytowych zakazują gromadzenia danych kart – zwłaszcza  wówczas, gdy w trakcie nagrywanej rozmowy telefonicznej klienci podają numer, PIN czy datę ważności albo kod CVV/CVC karty. Rejestrator Call Recorder Apresa ma zaimplementowaną funkcję „silence” już od dawna, ale teraz ta ważna funkcjonalność pojawia się w oprogramowaniu nagrywającym dla małych, jednoliniowych rozwiązań: Call Recorder PICO oraz Call Recorder OYGO. Wystarczy naciśnięcie dedykowanego klawisza w oknie programu a dźwięk w nagraniu będzie wyciszony aż do następnego naciśnięcia tego klawisza…
Ta nowa funkcjonalność sprawia, że dwa najmniejsze rejestratory w rodzinie produktów Vidicode od teraz zgodne są z normą bezpieczeństwa PCI-DSS !

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rejestratory rozmów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.