Nowy produkt w ofercie (4).

Systemy rejestracji rozmów telefonicznych od Vidicode, a zwłaszcza ich sztandarowa seria produktów: Vidicode Call Recorder Apresa,  są ustawicznie rozwijane i aktualizowane. W ciągu roku inżynierowie i programiści Vidicode udostępniają w sumie niemal setkę mniejszych i większych zmian w systemie – czasem są to poprawki, częściej zaś nowe funkcje czy nowe protokoły albo modele obsługiwanych central PBX.
Teraz Vidicode postanowił ujednolicić i sformalizować zasady dostępu do aktualizacji systemu. W ofercie producenta, a co za tym idzie w ofercie Bila Trading, pojawiła się nowa pozycja cennikowa pod nazwą „Vidicode Apresa Support & Upgrades Licence„.

Jest to usługa w postaci rocznej licencji, zakupienie której gwarantuje Klientom dwie, jakże ważne rzeczy:

  • dostęp do wszystkich aktualizacji, poprawek, nowych funkcji i udoskonaleń, jakie pojawią się w tym czasie w oprogramowaniu Apresa
  • możliwość zgłaszania odkrytych niedogodności, niedociągnięć czy problemów. Jeśli zgłoszony problem zostanie potwierdzony przez Vidicode, posiadacz wspomnianej licencji S&U może liczyć na priorytetową pomoc przy jego rozwiązaniu.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Rejestratory rozmów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.