Dlaczego powinieneś nagrywać rozmowy telefoniczne?

Jest wiele dobrych powodów do nagrywania rozmów, przytoczmy chociażby te, dotyczące kontroli i zarządzania jakością pracy, bezpieczeństwa pracowników i klientów, rozstrzygania sporów, czy też ustalania odpowiedzialności. Nagrywarki rozmów telefonicznych od lat są postrzegane jako niezbędne narzędzie w pracy firm, biur czy instytucji.
Niezależnie od wielkości organizacji czy firmy i powodów, dla których potrzebuje ona nagrywania rozmów telefonicznych, rejestratory rozmów Vidicode Call Recorders okazują się spełniać oczekiwania Klientów, jednocześnie zaskakując Ich atrakcyjnymi cenami.

vidicode.nl - producent systemów nagrywania rozmów

Rejestratory Vidicode Call Recorder posiadają wspólne cechy:

  • Nagrywanie automatyczne lub w trybie na żądanie
  • Możliwość szyfrowania i zabezpieczania danych
  • Przechowywanie nagrań na dysku twardym z wydajną bazą danych
  • Wyszukiwanie rozmów na podstawie wszelkich dostępnych kryteriów jak data i czas, czas trwania, kierunek rozmowy, numery rozmówców, itp.
  • Procedury backupu pozwalające na archiwizację danych na nośniki danych lub poprzez sieć LAN/WAN na zasoby sieciowe

Rejestratory rozmów Vidicode posiada szereg unikalnych cech, dopasowanych do potrzeb i oczekiwań Klientów, oferując najwyższą jakość i funkcjonalność za najlepszą cenę.

Oprogramowanie Klienta

Dwie podstawowe aplikacje dostępowe, czyli „Araña” (dostęp przez przeglądarkę WWW) oraz “Call Recorder Access System” (aplikacja kliencka) dostarczają, poza standardowym wyszukiwaniem i odsłuchiwaniem nagrań rozmów telefonicznych, również ekstra funkcje pozwalające między innymi na archiwizację nagrań, tworzenie złożonych zapytań do bazy, odtwarzanie rozmów z wielu rejestratorów, wysyłanie nagrań e-mailem a także analizę statystyczną danych i wizualizację nagranych transmisji faksowych.

Cennik – rejestratory Vidicode Call Recorder

Rejestratory wieloliniowe

  • Vidicode Call Recorder Apresa
    Apresa to ekonomiczny, przy czym absolutnie profesjonalny, hybrydowy system rejestracji rozmów na liniach i traktach VoIP (również SIP trunk), liniach analogowych, cyfrowych liniach wewnętrznych central abonenckich (TDM), a także na traktach ISDN PRI 30B+D. Możliwe jest też nagrywanie rozmów komórkowych. Pozwalając na obsługę do 250 i więcej kanałów nagrywania w jednym systemie, Apresa sprosta każdemu wyzwaniu. Dostęp przez przeglądarkę oraz korzystanie ze standardowych odtwarzaczy multimedialnych redukują czas potrzebny na wdrożenie systemu, otwierając jednocześnie przed użytkownikiem możliwość pełnej integracji z jego systemami klasy CRM/SAP/ERP dzięki dostępnym bibliotekom API.
  • Vidicode Call Recorder Apresa Compact
    Apresa Compact to młodszy brat wyżej wspomnianego modelu Apresa. Bazuje na tym samym oprogramowaniu, cechuje go ta sama, bogata funkcjonalność. W odróżnieniu od Apresy, Compact jest dostarczany w postaci zamkniętych, skonfigurowanych i gotowych do pracy jednorodnych urządzeń w jednej z konfiguracji dla nagrywania linii analogowych, albo cyfrowych albo VoIP albo telefonii komórkowej.
  • Vidicode Tap (V-Tap)
    V-Tap to rodzina produktów pozwalająca stworzyć skalowany, hybrydowy i rozproszony system rejestracji rozmów telefonicznych. Ten modułowy system rejestracji może być używany zarówno dla nagrywania 1 linii jak i w organizacjach posiadających wiele oddziałów korzystających z różnych rodzajów telefonii. Obsługiwane są linie analogowe, ISDN, VoIP i telefony komórkowe. V-Tap może uzupełniać system rejestracji Apresa lub Apresa Compact, ale może też być samodzielnym, również autonomicznym rejestratorem, albo współpracować z dedykowaną aplikacją PC Client.
  • Vidicode Call Recorder ISDN BRI oraz Call Recorder ISDN PRI
    Rejestratory Vidicode Call Recorder ISDN BRI oraz Call Recorder ISDN PRI oferują cały szereg zaawansowanych funkcji: nagrywanie na żądanie, rejestracja na podstawie numeru rozmówcy, znakowanie rozmów, tryb nagrywania w sytuacjach zagrożenia, powiadomienia sieciowe i wiele innych, czyniąc z tych urządzeń idealne rozwiązanie do nagrywania połączeń z traktów ISDN.  Bogata funkcjonalność w połączeniu z faktem, iż rejestracja rozmów po stronie łącza operatorskiego jest niemal zawsze bardziej opłacalna niż nagrywanie z linii wewnętrznych, sprawia, że rejestratory Vidicode są najlepszym wyborem do profesjonalnych zastosowań.
  • Vidicode Call Recorder Octo i Quarto
    Vidicode Call Recorder Octo i Quarto to oczywisty wybór w sytuacji, gdy istnieje konieczność nagrywania rozmów na kliku liniach analogowych na raz. Urządzenia są dostarczane z buforem o pojemności ponad 20.000 godzin nagrań i interfejsem użytkownika dostępnym poprzez sieć LAN. Ich niezawodność wzbudza uzasadnione zaufanie i pozwala na użycie rejestratorów Vidicode nawet w najbardziej wymagającym środowisku.
  • Vidicode Call Recorder VoIP II
    Rejestrator Vidicode Call Recorder VoIP II to najnowszy produkt „w stajni” Vidicode. To niewielkie urządzenie wraz z dołączonym, dedykowanym oprogramowaniem dla komputera PC (Windows) pozwala na rejestrację rozmów zarówno z aparatów VoIP (w tym PoE) jak i z soft-phon-ów. Unikalną cechą wśród produktów z tej półki cenowej jest fakt obsługi bardzo wielu, różnorodnych protokołów VoIP w tym np. SIP, Cisco, Avaya, Alcate, Siemens czy Microsoft Lync. Co więcej, Call Recorder VoIP II może jednocześnie nagrywać od jednej do nawet czterech rozmów … z użyciem jednego tylko urządzenia!

Rejestratory jednoliniowe

  • Vidicode Call Recorder Single
    Seria rejestratorów Vidicode Call Recorder Single została zaprojektowana z myślą o nagrywaniu każdego, w zasadzie, typu linii telefonicznych, a także radiostacji, dźwięku z mikrofonu lub innego źródła audio. Dzięki możliwości pracy w sieci LAN i potwierdzonej niezawodności, Call Recorder Single jest profesjonalnym rozwiązaniem dla małych ale wymagających organizacji.
  • Vidicode FeaturePhone 175 SD
    Vidicode FeaturePhone 175 SD to idealne połączenie wielofunkcyjnego aparatu telefonicznego z rejestratorem rozmów i wbudowaną nagrywarką nagrań na kartach pamięci SD. Urządzenie pozwala na zapis ok. 170 godzin rozmów na każdym gigabajcie karty pamięci, umożliwia nagranie komunikatu zapowiedzi o nagrywaniu, posiada też wbudowaną sekretarkę automatyczną.
  • Vidicode Call Recorder Pico
    Vidicode Call Recorder Pico jest rejestratorem rozmów telefonicznych na pojedynczą linię telefoniczną. Podłączany przez port USB do komputera, umożliwia, dzięki dołączonemu oprogramowaniu, łatwe nagrywanie rozmów. Nagrania zapisywane są w szybko dostępnej bazie na komputerze, a dzięki udostępnionym bibliotekom API, mogą być łatwo importowane do rozbudowanych systemów informatycznych, np. w call center. Warto wspomnieć, ze Pico potrafi nagrywać rozmowy z linii analogowych, ale też z dowolnego typu aparatu przewodowego (podłączany szeregowo ze słuchawką)
  • Vidicode Call Recorder Oygo
    Vidicode Call Recorder Oygo to zaawansowane oprogramowanie umożliwiające rejestrowanie rozmów prowadzonych przez profesjonalne zestawy nagłowne (Jabra PRO i E-Motion W880), ale nie tylko. W zależności od modelu używanej słuchawki, możliwa jest rejestracja rozmów z klasycznych aparatów telefonicznych, telefonów komórkowych oraz softphonów VoIP. W ogólności jednak, jeśli prowadzisz rozmowy telefoniczne z użyciem komputera – Oygo może je nagrać!
  • Vidicode Call Recorder VoIP II
    Rejestrator Vidicode Call Recorder VoIP II to najnowszy produkt „w stajni” Vidicode. To niewielkie urządzenie wraz z dołączonym, dedykowanym oprogramowaniem dla komputera PC (Windows) pozwala na rejestrację rozmów zarówno z aparatów VoIP (w tym PoE) jak i z softphone-ów. Unikalną cechą wśród produktów z tej półki cenowej jest fakt obsługi bardzo wielu, różnorodnych protokołów VoIP w tym np. SIP, Cisco, Avaya, Alcate, Siemens czy Microsoft Lync. Co więcej, Call Recorder VoIP II może jednocześnie nagrywać od jednej do nawet czterech rozmów … z użyciem jednego tylko urządzenia!
  • Vidicode Tap (V-Tap)
    V-Tap to rodzina produktów składająca się z modułów dla linii analogowych, ISDN, VoIP i telefonów komórkowych. Ten modułowy system rejestracji może być używany zarówno dla nagrywania 1 linii jak i w organizacjach posiadających wiele oddziałów korzystających z różnych rodzajów telefonii. Obsługiwane są linie analogowe, ISDN, VoIP i telefony komórkowe
Print Friendly, PDF & Email