Serwery głosowe dla łączy ISDN BRI / PRI

Serwer głosowy jest zaawansowanym urządzeniem pracującym pomiędzy publiczną siecią telefoniczną a centralą, którego głównym zadaniem jest wzbogacanie funkcjonalności systemu telekomunikacyjnego. Zaletą serwerów głosowych firmy Vidicode jest to, iż działają one niezależnie od centrali, przez co są łatwe w instalacji, konfiguracji i użytkowaniu.

Na przestrzeni ostatnich lat popularność i znaczenie systemów ACD / IVR drastycznie wzrosła. Każdy już przywykł do automatycznych zapowiedzi, czy też do oczekiwania w kolejce dzwoniąc na przykład na infolinię. Ciągle jednak wiele firm nie wykorzystuje tej funkcjonalności, przez co część połączeń jest nieodbierana, a linia zajęta. Negatywne aspekty biznesowe są oczywiste. Wiele firm nie zdaje sobie jednak z tego sprawy, ponieważ nie docierają do nich stosowne informacje.

Vidicode produkuje serwery głosowe w dwu różnych funkcjonalnie modelach:

  • Voice Server Anuncio – prostsza wersja serwera przeznaczona przed wszystkim do wygłaszania komunikatów zapowiedzi i kolejkowania połączeń.
  • Voice Serwer Espero – rozbudowany system ACD / IVR udostępniający również interaktywne menu, pocztę głosową oraz nagrywanie rozmów.

Każdy z wymienionych modeli dostępny jest dla linii ISDN BRI oraz ISDN PRI.

Dlaczego właśnie Vidicode?

Trudne wyliczyć i przecenić zalety stosowania rozwiązań klasy ACD / IVR w firmie czy organizacji, która z racji profilu działalności utrzymuje kontakty telefoniczne z Klientami.
Łatwiej powiedzieć, dlaczego serwer głosowy Vidicode Voice Server, czy to w wersji Anuncio czy Espero, jest znakomitym wyborem.

  • Ze względu na swoją niezależność od typu, producenta czy modelu centrali PBX Klienta rozwiązanie Vidicode jest uniwersalne i w razie potrzeby, przy migracji do nowego, innego systemu telekomunikacyjnego – Vidicode Voice Server pozostanie aktualny.
  • Polityka cenowa Vidicode powoduje, że rozwiązania ACD / IVR są dostępne często za ułamek ceny oryginalnych rozwiązań tej klasy, jakie można zaimplementować w niektórych dobrych centralach PBX.
  • Raz kupiony serwer głosowy Vidicode nie wymaga dokupowania nowych licencji przy próbie rozbudowy realizowanego scenariusza o nowe funkcje czy użytkowników.
  • Wielką zaletą rozwiązań Vidicode jest również wizualny sposób programowania funkcji systemu – wszelkie scenariusze jakie mają być zaimplementowane konfigurowane są w dedykowanej aplikacji Call Flow Configuration Manager, która w dużym stopniu prowadzi administratora za rękę. Taki sposób programowania i prezentacji już zbudowanego drzewa ACD /IVR pozwala szybko zorientować się w jaki sposób należy zmodyfikować, poprawić czy rozbudować zaimplementowane scenariusze w systemie.
  • Dzięki możliwości użycia protokołu UDP możliwa jest prosta i wygodna integracja serwera głosowego Vidicode z własnymi aplikacjami Klientów, i to zarówno w zakresie monitorowania stanu serwera jak i „zdalnego” sterowania pewnymi jego funkcjami.
  • Gromadzone przez serwer głosowy informacje o ruchu telefonicznym (billingi) oraz dostarczana z systemem aplikacja Vidicode Report Software pozwalają na szczegółową analizę natężenia i rozkładu ruchu oraz generowanie różnorodnych zestawień i wykresów statystycznych.
  • zalet rozwiązania Vidicode Voice Server jest znacznie więcej … zapraszamy do zapoznania się z informacjami zawartymi w niniejszym serwisie.
Cennik – serwery głosowe Vidicode Voice Server
Print Friendly