Nowe możliwości rejestratora rozmów Vidicode Call Recorder Apresa

Najnowsza wersja sytemu nagrywania rozmów Vidicode Call Recorder Apresa daje możliwość rejestracji połączeń z linii systemowych (TDM) oraz zapewnia wsparcie dla systemu VoIP Cisco Unified Communications Manager w wersji 8.1.

Webowy (WWW) interfejs użytkownika wykorzystujący standardowe moduły systemowe do odtwarzania nagrań eliminuje konieczność instalowania dodatkowych aplikacji, a tym samym znacząco skraca czas potrzebny na administrację. Dzięki zastosowaniu ogólnodostępnych komponentów (CoTS), w zakresie platformy sprzętowej Apresa, system może idealnie wpasować się w istniejącą infrastrukturę IT, dodając bogatą funkcjonalność a jednocześnie redukując koszty inwestycji.

Podstawowa funkcjonalność

  • nagrywanie z linii VoIP (w tym m.in. SIP, H.323, Cisco) oraz cyfrowych (TDM)¹
  • automatyczny backup – dzienny lub tygodniowy na zasób sieciowy (NAS)
  • e-mailowanie nagrań – możliwość wysyłania nagrań pocztą elektroniczną
  • nagrywanie na żądanie – treść rozmowy oraz ekran komputera
  • free seating – bez dodatkowych kosztów,
  • bezpieczna komunikacja – dostęp do systemu realizowany poprzez HTTPS
  • statystyki – w postaci graficznej lub danych dla Excel
  • autentyczność nagrań – suma kontrolna MD5 lub SHA1
  • wyszukiwanie – według daty, czasu, długości, numeru, ID, nazwy, komentarza
  • nagrywanie ekranów – dostępne w standardzie
  • elastyczne poziomy dostępu – dla agentów, użytkowników, administratorów

¹ Vidicode Call Recorder Apresa umożliwia nagrywanie rozmów z cyfrowych linii telefonicznych między innymi takich systemów jak Alcatel, Avaya, Ericsson, LG, Nortel, Panasonic, Siemens, Tadiran. Zachęcamy do zapoznania się z wersją online systemu dostępną w Internecie. W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rejestratory rozmów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.