Vidicode Call Recorder Pico od 999 zł!

Nagrywanie rozmów telefonicznych jest dla firm absolutnie niezbędne, wie o tym każdy doświadczony pracodawca. W tym celu wykorzystuje się różne urządzenia, które lepiej lub gorzej starają się zarejestrować prowadzoną z klientem rozmowę. Niektórzy próbują zminimalizować koszty i sięgają po niesprawdzone sprzęty, które nie dają gwarancji rejestracji rozmowy. Takie zabiegi zazwyczaj kończą się nieustającymi problemami i pomyłkami.

Bila Trading oferuje Państwu Vidicode Call Recorder Pico – doskonałej jakości sprzęt w niezwykle niskiej cenie. Dzięki niemu będą mieli Państwo pewność, że każda prowadzona rozmowa zostanie nagrana w profesjonalnej jakości. Vidicode Pico jest jednokanałowym rejestratorem rozmów z interfejsem USB, automatyczną zapowiedzią o nagrywaniu i rozpoznawaniem numeru dzwoniącego – Caller ID. Połączenie małego urządzenia USB oraz funkcjonalnego oprogramowania umożliwia nagrywanie rozmów z linii telefonicznych w pełni automatycznie lub ręcznie. Nowa cena zestawu to jedynie 999,00 zł netto. Nasz Vidicode Call Recorder to znakomity sprzęt w bardzo konkurencyjnej cenie.

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Vidicode Call Recorder Pico od 999 zł! została wyłączona

Wynajem rejestratorów!

Z dniem 1 sierpnia 2009 roku firma Bila Trading wprowadza opcję dzierżawy systemów nagrywania rozmów telefonicznych. Dopasowane do Państwa potrzeb rozwiązanie może być wdrożone w krótkim czasie, bez konieczności ponoszenia nakładów inwestycyjnych.

Dzierżawa to szereg korzyści dla Państwa firmy, w tym m. in.:

  • zaawansowane systemy rejestracji rozmów dostępne od ręki,
  • profesjonalne wsparcie użytkowników a także serwis specjalny przez cały okres dzierżawy,
  • niskie koszty, bez ponoszenia nakładów inwestycyjnych,
  • możliwość wykupienia dzierżawionego urządzenia w atrakcyjnej cenie,
  • możliwość archiwizacji nagrań na zewnętrzne nośniki (MP3, WAV, dane w formacie CSV).

Ponadto wartym zaznaczenia jest fakt, iż czynsz z tytułu dzierżawy urządzenia stanowi w 100% koszt uzyskania przychodu.

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Wynajem rejestratorów! została wyłączona

Oprogramowanie serwerów faksowych Vidicode w polskiej wersji!

Firma Bila Trading, oficjalny dystrybutor systemów telekomunikacyjnych Vidicode, uprzejmie informuje o wprowadzeniu polskich wersji językowych oprogramowania użytkowników serwerów faksowych pracujących na liniach analogowych, ISDN BRI oraz ISDN PRI. Najnowsze aktualizacje, dostępne w internecie za darmo, zawierają już polskie wersje aplikacji Vidicode SendFax oraz Vidicode Fax ServerAccess System. Dzięki temu wysyłanie faksów z poziomu komputera jak i przeglądanie bazy wysłanych i odebranych dokumentów jest jeszcze prostsze! Oprogramowanie można zaktualizować z poziomu samej aplikacji.

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Serwery faksowe | Możliwość komentowania Oprogramowanie serwerów faksowych Vidicode w polskiej wersji! została wyłączona

21 pożytków z podsłuchiwania – wykład internetowy MasterPlan

21 pożytków z podsłuchiwania, czyli do czego mogą służyć zarejestrowane rozmowy telefoniczne, to wykład, z którego dowiesz się, jak można wykorzystać zarejestrowane rozmowy prowadzone przez konsultantów do celów innych niż tradycyjne (rozstrzyganie potencjalnych sporów między klientem a konsultantem o to, co w czasie rozmowy zostało powiedziane; kontrola jakości; jako materiał szkoleniowy). Zarejestrowane rozmowy mogą służyć redukcji obsady stanowisk, skracaniu procesów obsługi klienta i skracaniu samych rozmów, usprawnianiu funkcjonowania firmy dzięki modyfikowaniu procedur organizacyjnych, zmianom systemu szkoleń konsultantów, a nawet ograniczeniu wydatków na badanie zadowolenia klienta.

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania 21 pożytków z podsłuchiwania – wykład internetowy MasterPlan została wyłączona

Vidicode Fax Server z PDF i mail2fax

Najnowsze wersje sprzętowych serwerów faksowych Vidicode są dostarczane wraz z oprogramowaniem Vidicode FSEmail. Aplikacja zainstalowana na wybranym serwerze umożliwia uruchomienie usługi mail2fax, czyli wysyłania faksów z dowolnego programu pocztowego. Ponadto w najnowszej wersji odebrane faksy mogą być przesyłane na adresy e-mail (usługa fax2mail) jako załączniki PDF. Serwery faksowe Vidicode to także nowa cena – teraz od 849 euro netto!

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Serwery faksowe | Możliwość komentowania Vidicode Fax Server z PDF i mail2fax została wyłączona

Świąteczne Życzenia

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia pragniemy złożyć najserdeczniejsze życzenia zdrowych, radosnych oraz rodzinnych Świąt, a w nadchodzącym 2009 roku pomyślności, wielu sukcesów oraz spełnienia najskrytszych marzeń.

Zespół Bila Trading

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Bila Trading | Możliwość komentowania Świąteczne Życzenia została wyłączona

Bila Trading – plan pracy w okresie Świąteczno – Noworocznym

Uprzejmie informujemy, że w dniach: 24 grudnia 2008, 31 grudnia 2008 oraz 2 stycznia 2009, biuro firmy Bila Trading nie pracuje. Jednocześnie pragniemy podkreślić iż serwis specjalny będzie realizowany bez żadnych zakłóceń – na podstawie indywidualnie zdefiniowanych warunków SLA.

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Bila Trading | Możliwość komentowania Bila Trading – plan pracy w okresie Świąteczno – Noworocznym została wyłączona

Piszą o nas – Świat Telekomunikacji nr 3/2008

W najnowszym wydaniu Świata Telekomunikacji ukazały się dwa artykuły dotyczące systemów rejestracji rozmów. Artykuł Pana Pawła Krusińskiego – „Rozmowa kontrolowana”, opisuje rynek systemów rejestracji, perspektywy i tendencje rozwojowe a także dostępne na rynku rozwiązania – w tym te dostarczane przez Bila Trading. Drugi z artykułów zatytułowany „Czarne chmury nad rynkiem rejestratorów” porusza prawne aspekty wykorzystywania wolnego oprogramowania w systemach rejestracji rozmów. Zachęcamy do lektury!

– Rozmowa kontrolowana – fragment artykułu, strony Teleinfo24
– Czarne chmury nad rynkiem rejestratorów – artykuł, strony Teleinfo24

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Piszą o nas – Świat Telekomunikacji nr 3/2008 została wyłączona

Nowy Vidicode Voice Server

Vidicode Voice Server – inteligenty system call center dla łączy ISDN BRI oraz ISDN PRI – teraz z funkcją nagrywania rozmów „on-demand” – na żądanie. Serwer głosowy Vidicode to jedno z nielicznych rozwiązań call center oferujących tak bogatą funkcjonalność przy zachowaniu całkowitej niezależności od posiadanej centrali telefonicznej. Vidicode Voice Sever to system automatycznych komunikatów głosowych – IVR, kolejkowanie połączeń przychodzących, poczta głosowa z natychmiastowym powiadamianiem, informacje uzależnione od daty i czasu, statystyki połączeń oraz nagrywanie rozmów – również w trybie na żądanie.

Więcej na stronie: http://www.bila.pl/voiceserver/

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Bila Trading | Możliwość komentowania Nowy Vidicode Voice Server została wyłączona

Vidicode Voice Announcer

Bila Trading wprowadza do swojej oferty unikatowe urządzenie Vidicode Voice Announcer. Moduł, który powstał na bazie Vidicode Call Recorder umożliwia informowanie dzwoniących osób o fakcie nagrywania rozmów. Rozwiązanie Vidicode Announcer pracuje niezależnie od typu posiadanej centrali telefonicznej wprost na łączach ISDN BRI a także na traktach PRI.
Możliwości Vidicode Announcer:

  • odtwarza zapowiedź o nagrywaniu na liniach ISDN BRI oraz traktach PRI,
  • odtwarza komunikat dla maksymalnie 30 jednoczesnych połączeń telefonicznych,
  • zestawia połączenie z abonentem dopiero po pełnym odtworzeniu zapowiedzi,
  • umożliwia odtwarzanie zapowiedzi również w przypadku połączeń wychodzących,
  • daje możliwość wyłączenie komunikatu dla wybranych numerów telefonów oraz DDI,
  • generuje statystki (dane połączenia, czas oczekiwania, czas trwania, zajętość łącza, itp.),
  • dostępny także w wersji RACK 19 (2U)

Więcej na stronie:
http://www.bila.pl/voiceserver/

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania Vidicode Voice Announcer została wyłączona

Nowe wersje serwerów faksowych Vidicode

W maju rodzina serwerów faksowych Vidicode powiększyła się o modele pracujące na liniach analogowych. Nowe wersje to Vidicode Fax Server Quarto – obsługujący od 2 do 4 linii oraz Vidicode Fax Server Octo – obsługujący od 2 do 8 linii faksowych.

Tym samym rodzina serwerów Vidicode przedstawia się następująco:

  • Vidicode Fax Server IP – na 1 linię analogową,
  • Vidicode Fax Server Quarto – od 2 do 4 linii analogowych,
  • Vidicode Fax Server Octo – od 2 do 8 linii analogowych,
  • Vidicode Fax Server ISDN – od 1 do 4 łączy ISDN BRI (do 8 linii),
  • Vidicode Fax Server PRI – od 1 do 16 linii z traktu PRI

Serwery faksowe Octo i Quarto mogą przechowywać do 3 mln stron – wysłanych i odebranych faksów. Zgromadzone dokumenty mogą być dodatkowo archiwizowane na nośnikach CD. Rozwiązanie dostępne jest w dwóch wersjach obudowy – ABS oraz RACK 19″.

Więcej na stronie:
http://www.bila.pl/faxserver/

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Serwery faksowe | Możliwość komentowania Nowe wersje serwerów faksowych Vidicode została wyłączona

Nowy Vidicode Fax Server

Bila Trading wprowadza do oferty nowe modele serwerów faksowych firmy Vidicode Datacommunicatie BV. W oparciu o rozwiązanie Fax Server IP ? na linie analogowe, producent przygotował nowe modele na łącza ISDN oraz trakty PRI. W zależności od wybranej wersji mogą one obsługiwać od 1 do 8 linii (wersja ISDN) lub od 1 do 16 linii (wersja PRI). Faks serwery pozwalają na dystrybucję faksów bezpośrednio na skrzynki e-mail użytkowników na postawie numeru DDI, na który wysłano faks.

Serwer faksowy Vidicode to między innymi:

  • wysyłanie faksów za pomocą polecenia drukuj w Microsoft Windows,
  • dystrybucja odebranych faksów na adresy e-mail użytkowników
  • archiwum faksów – do 2 milionów stron (wraz z informacjami dodatkowymi),
  • raportowanie potwierdzenia bezpośrednio na adres e-mail wysyłającego,
  • nieograniczona ilość licencji dostępowych,
  • automatyczny wydruk faksów na drukarce sieciowej,
  • opcjonalna archiwizacja faksów na CD,
  • opcjonalne nagrywanie faksów wysyłanych za pomocą klasycznych faksów,
  • automatyzacja wysyłania dzięki możliwości integracji z innymi aplikacjami

Kompletny opis rozwiązania dostępny jest na stronie:
http://www.bila.pl/faxserver/

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Serwery faksowe | Możliwość komentowania Nowy Vidicode Fax Server została wyłączona

Voice Server od Vidicode

Nowe rozwiązanie – serwer głosowy Vidicode jest urządzeniem pracującym pomiędzy publiczną siecią telefoniczną a centralą, którego głównym zadaniem jest wzbogacanie funkcjonalności systemu telekomunikacyjnego.
Podstawowe możliwości Vidicode Voice Sever:

  • system automatycznych komunikatów głosowych,
  • kolejkowanie połączeń przychodzących,
  • poczta głosowa z natychmiastowym powiadamianiem,
  • informacje uzależnione od daty i czasu,
  • statystyki połączeń,
  • nagrywanie rozmów

Zaletą serwerów głosowych firmy Vidicode jest to, iż działają one niezależnie od centrali, przez co są łatwe w instalacji, konfiguracji i użytkowaniu. Tak samo jak w przypadku serwerów faksowych dostępne są wersje na łącza ISDN oraz trakty PRI.

Więcej informacji mogą Państwo znaleźć na stronie:
http://www.bila.pl/voiceserver/

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Bila Trading | Możliwość komentowania Voice Server od Vidicode została wyłączona

„Moda na nagrywanie” – artykuł w IT Reseller

W ostatnim czasie Polacy polubili nagrywanie. To dobra wiadomość nie tylko dla sprzedawców dyktafonów.

Kiedy Kazimierz Marcinkiewicz niespodziewanie oświadczył, że żyjemy w Orwellowskim państwie, przez cały kraj przelała się fala dyskusji. Co niektórzy wieszczyli nawet koniec demokracji i powrót państwa totalitarnego. Część społeczeństwa była zdegustowana postawą Ministra Sprawiedliwości, który podczas konferencji prasowej wymachiwał dyktafonem, zawierającym zapis rozmowy z wicepremierem rządu. Ale ci sami Polacy, zbulwersowani inwigilacją służb specjalnych czy zachowaniem urzędników państwowych, coraz chętniej zaopatrują się w dyktafony czy komórki bądź odtwarzacze MP3 z funkcją nagrywania. Po wyspecjalizowane systemy do nagrywania i rejestracji rozmów sięgają również właściciele firm. Gwoli sprawiedliwości należy dodać, że niektórych obligują tego do tego przepisy. Na przykład nagrywanie korespondencji dźwiękowej jest nieodzowną czynnością podczas realizacji telefonicznych transakcji bankowych lub zakupu dóbr i usług. W każdej chwili obie strony transakcji mogą powołać się na nagranie jako dowód zawartej umowy. Jeszcze inni nagrywają rozmowy, ponieważ stanowią one dobry materiał szkoleniowy dla działów handlowych i serwisu. Zapis z prowadzonych rozmów telefonicznych może być poddany dokładnej analizie, a następnie pozwoli wyeliminować błędy popełniane przez pracownika podczas rozmów z klientami. Ale nie brakuje również pracodawców, którymi kieruje czysta ciekawość. Nie wystarczają już im bilingi. Oprócz czasu trwania rozmowy, numeru rozmówcy, chcą znać jej treść. Co gorsza, niektórzy producenci urządzeń rejestrujących zwracają uwagę na dość niepokojące zjawisko. Wielu właścicieli firm nie przywiązuje wagi do jakości nagranego materiału, funkcjonalności sprzętu czy bezpieczeństwa nagranych rozmów. Nie jest to jednak zmartwienie resellerów i integratorów, którzy zacierają ręce, bowiem pojawił się praktycznie nowy rynek. Do tej pory systemy rejestracji i nagrywania połączeń pozostawały w głębokiej niszy. A z urządzeń korzystały wyłącznie stałe grupy klientów -ratownictwo, policja, wojsko, operatorzy telekomunikacyjni, banki, dyspozytornie. Teraz dołączają do nich nowi nabywcy, w tym firmy tworzące contact center. To rynek, który w Polsce kwitnie. W przyszłym roku w Polsce ma działać 1,4 tysiąca telefonicznych centrów obsługi – prognozuje firma badawcza Datamonitor, dla porównania w 2000 r. było ich niespełna czterysta. Zainteresowanie systemami do nagrywania i rejestracji rozmów wykazują również mniejsze firmy, które mają bezpośredni kontakt z większą ilością klientów – działy handlowe, biura obsługi klienta, biura podróży itp. Agnieszka Janiszewska z firmy SIM zwraca uwagę na jeszcze jeden czynnik, który wkrótce wpłynie na wzrost sprzedaż urządzeń.
– Rozmowa telefoniczna coraz częściej ma charakter umowy pomiędzy dwiema stronami i aby ją zabezpieczyć przed modyfikacją, ze względu na jej ulotny charakter trzeba ją zarejestrować. Wraz z rozwojem usług telekomunikacyjnych będzie coraz większy popyt i nacisk na zabezpieczenie prowadzonej przez telefon korespondencji – mówi.

Rejestratory dla każdego
Oferta systemów do rejestracji rozmów telefonicznych dostępnych na polskim rynku z miesiąca na miesiąc staje się bogatsza, a produkty imponują swoją funkcjonalnością. Poza nagrywaniem rozmów umożliwiają identyfikację numeru abonenta wywołującego, wyszukiwanie nagrań według różnych kryteriów, określanie uprawnień dla poszczególnych grup – administratorów, użytkowników. Choć na rodzimym rynku przybywa nowych graczy, to od dłuższego czasu pierwsze skrzypce gra na nim lubelska firma SIM. Ten producent już od 14 lat zaopatruje w systemy do nagrywania i rejestracji rozmów firmy i instytucje. SIM ma na swoim koncie ponad 5000 wdrożeń, w tym również w instytucjach i zakładach decydujących o bezpieczeństwie naszego kraju. Oferta SIM zawiera szerokie spektrum produktów. Znajdziemy w niej rozwiązania dedykowane dla mniejszych jednostek np. MODREC – dwukanałowy specjalistyczny rejestrator do zadań operacyjnych z zakresu ?zleceń prokuratorskich”, jak i systemy umożliwiające nagrywania do 32 kanałów w jednostce rejestrującej -COMPRE. SIM posiada także rejestratory adresowane do obsługi call center – COMPREC-CC czy też COM-PREC-VOIP Jednym z najgroźniejszych konkurentów firmy SIM jest poznański Compol 2 – producent rejestratorów rozmów PC Corsac. Urządzenia realizują zapis przebiegu rozmów telefonicznych na liniach analogowych, radiowych lub specjalizowanych. Dzięki modularnej budowie system PC Corsac może zarówno realizować nagrywanie rozmów z niewielkiej liczby linii telefonicznych jak i rejestrować rozmowy przeprowadzane w dużych organizacjach. Artur Lemański, dyrektor w Compol 2, zauważa w ostatnim czasie duże ożywienie na rynku Call Center, ale nie tylko. Wśród nowych grup klientów zaczynają się pojawiać także przedsiębiorstwa reprezentujące przemysł ciężki oraz działy handlową serwisowe, windykacyjne małych i średnich przedsiębiorstw Inni krajowi producenci rejestratorów rozmów którzy depczą po piętach wymienionej dwójce to Webtel, DGT czy Elektronix. Ale polskie firmy muszą się liczyć z konkurencją zagraniczną, tym bardziej, że nasz rynek staje się coraz bardziej łakomym kąskiem dla dostawców urządzeń. Dystrybucją rejestratorów z importu zajmuje się między innymi Bila Trading. Firma jest oficjalnym dystrybutorem produktów CyberTech International oraz Vidicode Datacommunicatie BV Bardziej znany jest ten pierwszy producent, który jest oficjalnym partnerem technologicznym Cisco, dostarczając swoje rozwiązania do nagrywania rozmów VoIP w środowisku Cisco Call Manager. Systemy rejestrujące CyberTech obsługują nawet do 1000 kanałów. Z kolei dla mniejszych firm Bila Trading oferuje rejestratory holenderskiego producenta: Vidicode. Na szczególną uwagę zasługuje analogowy telefon FeaturePhone 175 z wbudowaną nagrywarką CD. Na jednej płycie CD można nagrywać do 175 godzin rozmów telefonicznych. FeaturePhone 175 używa zaawansowanych technologii, takich jak ultrapłaskie nagrywarki CD oraz wydajnych algorytmów kompresji audio. Innym ciekawym trendem jest integracja systemów nagrywania z centralę telefoniczną. Takie rozwiązanie możemy znaleźć w systemach IP PBX Elnix oferowanych przez polską firmę Elektronix, która zresztą również produkuje systemy do nagrywania rozmów MVR. – Skorzystaliśmy z sugestii klientów, aby zintegrować system rejestrujący z centralą. Nasze doświadczenie w projektowaniu systemów rejestrujących pozwoliło nam przenieść funkcjonalność nagrywania rozmów na platformę IP PBX – mówi Marek Bednarczyk, prezes Elektronix. Choć sprzedaż samodzielnych systemów nagrywania MVR spadła o 8 procent, to jednak automatycznie wzrosła sprzedaż IP PBX-ów w których system rejestrujący wchodzi w skład wyposażenia standardowego. O tym, że istnieje popyt na centrale z wbudowanym rejestratorem rozmów świadczą poczynania konkurentów Elektroniksa. We wrześniu podobną funkcjonalność wprowadził do swojej oferty Slican. Użytkownicy serwera telekomunikacyjnego – CCT–1668 z modułem VoIP mogą korzystać z wbudowanego systemu nagrywania rozmów Embedded Recording, pozwalającego nagrywać do 12 rozmów jednocześnie.

Moda, która szybko nie minie
Trudno precyzyjnie określić, w jakim kierunku będą ewoluować systemy do rejestracji rozmów. Integracja z systemem IP PBX wydaje się być ciekawym rozwiązaniem. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że samodzielne urządzenia rejestrujące przekształcą się w wielozadaniowe systemy interakcji głosowych. Jak zauważa Krzysztof Niewidziajło z Qumak-Sekom już dziś zaawansowane systemy nagrywania rozmów, potrafią, wraz z przychodzącym połączeniem głosowym, rozpoznać stan emocjonalny osoby dzwoniącej i przekazać tę informację agentowi, który dysponując tą wiedzą może dostosować sposób odebrania połączenia oraz prowadzenia rozmowy. System Contact Center na podstawie informacji o ?stanie emocjonalnym” osoby dzwoniącej może dokonywać routingu z uwzględnieniem tej informacji w zależności od umiejętności agentów. Nie ulega wątpliwości, że systemy rejestrujące mają przed sobą ciekawą przyszłość. A moda na nagrywanie nie pozostanie wyłącznie hitem jednego sezonu

AGNIESZKA JANISZEWSKA, asystentka zarządu ds. marketingu w SIM
Treść korespondencji telefonicznej w przypadku takich instytucji, jak ratownictwo, policja, banki, firmy świadczące usługi Call Center, powinna podlegać szczególnej ochronie, ponieważ w trakcie rozmów telefonicznych z tymi służbami poruszane są aspekty podlegające szczególnej ochronie prawnej: adresy, numery telefonów, miejsce pracy, dane innych osób – uczestników zdarzenia, opis zdarzenia przekazywany często w szoku lub pod wpływem emocji. Nagrane rozmowy zawierają też cenne i poufne informacje np. z przebiegu interwencji. W przypadku Call Center dane dotyczące warunków umowy, danych osobowych, numeru klienta, wartości zamówienia, jego statusu itp. Niepokojące jest to, że niektóre instytucje dopuszczają by treści rozmów i informacje z nimi stowarzyszone były zapisywane i nadzorowane ?wolnym oprogramowaniem”, którego źródła powinny być udostępniane ze względu na wymogi stosowanej licencji GNU. Ostatnio w przetargach publicznych na rejestratory rozmów ogłaszanych przez np. policję, w SIWZ pojawia się wymóg niekomercyjnego oprogramowania. Stosowanie bezpłatnego, niekomercyjnego oprogramowania wiąże się z tym, że użytkownik pozbawia się całkowitej możliwości egzekwowania odpowiedzialności za błędnie działające oprogramowanie i wynikające z tego szkody, ponieważ gwarancja nie obejmuje oprogramowania niekomercyjnego. A szkody mogą być duże, począwszy od strat moralnych poszkodowanej strony, po finansowe.

MIKOŁAJ ZALESKI, sales engineer Bila Trading
Systemy nagrywania i dokumentacji rozmów telefonicznych i radiowych oferujemy już od 1994 r. Sprzedaż systemów ciągle rośnie, co odnosi się również do bieżącego roku. Jednym z nowych trendów jest migracja większości klientów w kierunku telefonii VoIP Ponadto klienci coraz częściej zwracają uwagę na aspekty funkcjonalne systemów rejestracji rozmów – łatwość zarządzania systemem, bezpieczeństwo przechowywanych danych oraz możliwości integracji z istniejącym środowiskiem klienta np. CRM. Nasza firma w związku z rosnącym popytem na systemy rejestracji poszukuje dystrybutorów regionalnych. Program partnerski opiera się na stałych cenach, zależnych od ilości sprzedaży, gwarantowanych terminach dostawy, odroczonym terminie płatności oraz na rezerwacji klienta końcowego tylko i wyłącznie dla dystrybutora, który zgłosi go jako pierwszy do nas. Dystrybutorzy otrzymują także wersje demonstracyjne oferowanych przez nas produktów. Produkty mniejszej skali – rozwiązania firmy Vidicode, są sprzedawane przez resellerów. Natomiast w przypadku większych rozwiązań, takich jak rejestratory CyberTech, część sprzedaży realizowana jest przez integratorów.

KRZYSZTOF NIEWIDZIAJŁO, dyrektor sprzedaży systemów Contact Center, Qumak-Sekom
Nowym i wyraźnie zauważalnym trendem, który sygnalizują nam klienci jest konieczność łatwiejszego, szybszego wyszukania interesującego nagrania. Często jest to pytanie wręcz o możliwość ?przywiązania” pliku z nagraną rozmową do opisu konkretnej rozmowy zapisanej w bazie danych systemów typu CRM: agent Call Center prowadzi rozmowę z klientem, zapisuje dane z rozmowy w stosownym oprogramowaniu, uzupełnieniem tego powinien być plik z nagraną rozmową. Dokładne i precyzyjne śledzenie kontaktów z klientami umożliwia integracja systemów nagrywania rozmów z CTI. W niektórych przypadkach możemy rejestrować cały cykl zdarzeń związany z danym kontaktem z klientem – wybór dokonany przez dzwoniącego w systemie IVR, przez nagranie rozmowy z agentem, po ewentualną kolejną rozmowę po dokonaniu transferu połączenia przez pierwszego agenta. Wzrosły też oczekiwania klientów związane z bezpieczeństwem nagrywanych połączeń i to zarówno co do wzrostu pewności, że będą nagrane wszystkie rozmowy, jak i co do ich bezpiecznej archiwizacji.

Wojciech Urbanek
ITReseller nr 2(118)/2008 z dnia 28 stycznia 2008 roku

Print Friendly, PDF & Email
Zaszufladkowano do kategorii Rejestratory rozmów | Możliwość komentowania „Moda na nagrywanie” – artykuł w IT Reseller została wyłączona